Máte k objektu informace / fotografie? Použijte nahoře vpravo "doplnit kartu", kde se můžete stát také autorem / spoluautorem této karty.
3/2020
Zaniklý
Byla zahájena demolice areálu. Na pozemku má vzniknout nová továrna.
[6]
3/2020
Zaniklý
Byla zahájena demolice areálu. Na pozemku má vzniknout nová továrna.
4/2019
Prázdný
Do areálu bývalé slévárny, který je jedním z největších brownfieldů na území Liberce, by se měl opět vrátit průmysl. Deníku to potvrdil Libor Šich, ředitel společnosti Finapra Development, která zastupuje vlastníky areálu.
[5]
8/2018
V této chvíli je areál téměř(?) prázdný. V expediční části areálu má/mělo snad depo DB Schenker.
Výrobní, výzkumná a administrativní část je prázdná, vyrabovaná, zničená vandaly.
Výrobní vybavení je pryč.
Zvláště výrobní haly jsou ve stádiu pokročilého rozkladu.
2011
Realitní společnost Finapra kupuje areál za účelem jeho přestavby a následného prodeje.
[1]
2010
Hromadné propouštění zaměstanců, osud sléváren se chýli ke konci. Majitel je v insolvenčním řízení.
2009
Ferex-ŽSO v insolvenci, společnost Slévárna Ostašov přebírá slévárnu a zachraňuje situaci.
2005
Úpadek, od bankrotujících Sléváren Liberec slévárnu kupuje za 30 mil. Kč Ferex-ŽSO
1990
Privatizace, slévárnu získává společnost Slévárny Liberec
1958
Pod křídly národního koncernu LIAZ. Slévárenská výroba motorových dílů.
1945
Na konci války továrna vyrabována, přesto výroba pokračuje. Podnik pod národní správou Appelt a spol., později zde vzniká slévárna Janka.
1941
Převzetí německou firmou Appelt, která zde zavádí výrobu automobilových dílů
1926
Christian Linser kupuje podnik a zřizuje zde slévárnu.
1916
Úpadek automobilky R.A.F., výrobní prostředky přestěhovány do fy Laurin & Klement, v prázdných halách zavedena textilní výroba.
1911
Fúze automobilky R.A.F. s firmou Laurin & Klement.
1907
Vznik
Liberecký textilní magnát Theodor von Liebieg zakládá automobilku R.A.F. a buduje zde výrobní areál.