Máte k objektu informace / fotografie? Použijte nahoře vpravo "doplnit kartu", kde se můžete stát také autorem / spoluautorem této karty.
2018
Prázdný
V roce 2018 je areál hlídán ochrankou, která vysedává na vrátnici a občas prochází areálem. Haly jsou skoro zcela prázdné.
2018
Prázdný
V roce 2018 je areál hlídán ochrankou, která vysedává na vrátnici a občas prochází areálem. Haly jsou skoro zcela prázdné.
2008
Prázdný
Organizačně se v roce 2000 právním nástupcem SVA a. s. stala společnost SVA Holýšov a. s. V roce 2008 však současný majitel naplno rozjetou výrobu s třemi stovkami pracovníků ukončil. Pracovníci byli bez zaměstnání a zákazníci, jako např. společnost John Deere, museli začít hledat jiné dodavatele. Od té doby je kdysi proslulá SVA v likvidaci a její haly zejí prázdnotou.
2002
Společnost EvoBus projevila zájem o založení společného podniku s SVA. K založení společného podniku nakonec bohužel nedošlo. Část zaměstnanců přešla do závodu EvoBus poté, co se v roce 2002 úplně osamostatnil.
1992
V roce 1992 byla založena akciová společnost SVA a. s. a holýšovský závod začal vyrábět řadu dílů a podsestav pro konečnou montáž autobusů Setra včetně kompletních skeletů autobusů pro německého výrobce.
1972
Výroba autobusů byla ukončena v roce 1972, kdy byl závod začleněn do národního podniku LIAZ a jeho výrobní program byl postupně převeden na výrobu různých typů kabin pro vozy LIAZ.
1967
„To byla doba největší slávy SVA," vzpomenul pamětník Jiří Felix. „Postupně se začaly vyrábět celé karosérie a od roku 1967 se zde montovaly celé autobusy. Tehdy jsme jich vyráběli až osm denně," dodal.
V této době pracuje v SVA přibližně 1200 pracovníků.
1958
Od roku 1958 byly v závodě prováděny generální opravy autobusů Škoda 706 RTO.
1940
Používaný
V období druhé světové války byla v areálu zavedena výroba protiletadlové munice, na jejíž produkci se podíleli i zajatci z nedalekého koncentračního tábora.